تعمیرگاه سبک

مراحل مختلف فرآيند پذيرش چيست؟

خودرویی که جهت پذیرش و انجام امور تعمیرات وارد تعمیرگاه مرکزی میشود ، ابتدا برگه پذیرش خودرو توسط نگهبانی و با حضور شخص راننده یا مالک تکمیل میشود. سپس خودرو توسط کارشناس فنی تعمیرگاه سبک بازدید شده و ایرادات خودرو که از طریق راننده یا مالک خودرو بروی برگه پذیرش مطرح گردیده (قسمت اظهارات مشتری روی برگه پذیرش)، بازدید میشود و خودرو توسط کارشناس فنی به داخل تعمیرگاه جهت انجام تعمیرات منتقل میشود. راننده خودرو تا پایان انجام تعمیرات در واحد پذیرش منتظر بوده و در خلال انجام تعمیرات میتواند از امکانات موجود در اتاق پذیرش استفاده نماید . راننده یا مالک خودرو مراحل انجام تعمیرات خودروی خود را توسط کارشناس فنی پذیرش و کارشناس فنی تعمیرگاه میتواند پیگیری کند. پس از اتمام تعمیرات خودرو، کارشناس فنی تعمیرگاه خودرو را بررسی کرده و تست نهایی خودرو را انجام داده و خودرو را به صورت سالم و کامل با داغیهای مربوطه تحویل مشتری میدهد. در پایان مراحل تسویه صورتحساب خودرو توسط واحد پذیرش و صندوقدار با حضور مالک انجام میشود و فاکتور و صورتحساب خودرو به صورت کامل تحویل مشتری میگردد.

آيا هزينه ماليات بر ارزش افزوده با مشتري است؟

با توجه به قانون مالیاتی که به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است، آخرین فردی که خدمات را دریافت میکند(مالک یاراننده خودرو) موظف به پرداخت عوارض و مالیات بر ارزش افزوده میباشد.

آيا براي پذيرش خودرو بايد وجهي پرداخت شود؟

مشتری فقط در صورتی موظف به پرداخت وجه میباشد که خدماتی از سوی تعمیرگاه دریافت کند. بنابراین فقط برای پذیرش خودرو نیازی به پرداخت وجه از سوی مشتری نمیباشد.

آيا استفاده از دستگاه دياگ هزينه اي در بر دارد؟

استفاده از دستگاه دیاگ جهت عیب یابی خودرو میباشد. در فرایند انجام امور تعمیرات توسط تعمیرکار، گاهآ نیاز به استفاده از دستگاه دیاگ میباشد وچون دیاگ زدن وعیب یابی جزئی از خدمات تعریف شده می باشد، هزینه برای مشتری خواهد داشت.

در چه مواردي داغي قطعات تعويض شده به مشتري عودت داده مي شود؟ 

در فرایند انجام امور تعمیرات اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد(که این مورد با مالک خودرو هماهنگ میشود)، قطعه داغی خودرو در هر شرایطی ودر همه موارد حتمآ به مشتری عودت داده میشود.

 

وظيفه كارشناس فني در نمايندگي چيست؟ 

کارشناس فنی تعمیرگاه ارتباط مستقیم با مشتری را دارد. مالک خودروی خود را در بدو ورود به تعمیرگاه، جهت انجام تعمیرات به کارشناس فنی تحویل میدهد. هر گونه توضیح ایراد در رابطه با خودرو، کسب اطلاعات در رابطه با تعمیر خودرو، از سوی کارشناس فنی به مشتری ارائه میشود. در پایان، کارشناس فنی پس از انجام تعمیرات لازم و مورد نیاز، خودرو را به صورت کامل تست کرده و در صورت تآیید ایشان، خودرو را به صورت سالم  تحویل مشتری خواهد داد.

 

آيا در مراجعه مجدد براي ايرادي كه پس از تعميرات رفع نشده است بايد هزينه اي پرداخت گردد؟ چرا؟

اگر خودرویی پس از انجام مراحل تعمیر مجددآ به دلیل همان ایراد قبلی به تعمیرگاه مراجعه کند و پس از تست و بررسی کارشناس فنی تعمیرگاه،مشخص گردد که ایراد قبلی از سوی تعمیرگاه برطرف نگردیده است، تعمیرگاه موظف است همان ایراد را بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای، برطرف نماید و خودرو را به صورت سالم و با رضایت کامل به مشتری تحویل دهد.و در صورتی که عیب به تعمیرات قبلی وابسطه نبوده با ارایه توضیحات کامل به مشتری با هماهنگی ایشان نسبت به رفع عیب اقدام خواهد شد.

 

 

 

 

ساعات کاری شرکت

شنبه تا سه شنبه -  8 صبح الی 17

روزهای چهارشنبه -  8 الی 16

پنجشنبه  شرکت تعطیل می باشد

روزهای تعطیل شرکت تعطیل می باشد

داخلی های مهم

پذیرش خودرو تعمیرگاه سبک - 455 و 450

فروش قطعات تعمیرگاه سبک - 457 و458

تعمیرگاه سنگین - 400 و 402

امور مشتریان - 150

امور نمایندگان - 154

ادرس و مشخصات شرکت

ایران - تهران - کیلومتر 17 جاده مخصوص - اتوبان شهریار و اندیشه - خیابان اسنا خودرو - شرکت اسنا یدک

تلفن: 66283328

فاکس: 66283663