تعمیرگاه سنگین

مراحل مختلف فرآيند پذيرش چيست؟

ابتدا مشکل اتوبوس وشماره اتوبوس از طریق سامانه  با آقای بیات هماهنگ می شود سپس اتوبوس به اسنا یدک مراجعه می کند سپس پذیرشگر اتوبوس را پذیرش میکند وکارشناس فنی با تایید مشکل اقدام به تقسیم کار می کندوبا توجه به ایراد مربوطه اتوبوس برای تعمیر در اسنایدک می ماند یا همان روز تعمیر و ترخیص می شود.

آيا هزينه ماليات بر ارزش افزوده با مشتري است؟

به فاکتور مشتری (سامانه ها) اضافه می شود.

آيا براي پذيرش خودرو بايد وجهي پرداخت شود؟

خیر حتی بعد از ترخیص اتوبوس و صدورفاکتور مبلغی برای پذیرش در نظر گرفته نمی شود که این امر حتی منجر به مراجعه بی مورد نیز می شود .

آيا استفاده از دستگاه دياگ هزينه اي در بر دارد؟

بله ودر صدور فاکتور برای مشتری اعمال می شود.

در چه مواردي داغي قطعات تعويض شده به مشتري عودت داده مي شود؟ 

در مواردی که قطعات  بصورت غیر گارانتی تعویض شوند قطعات داغی حتما عودت داده می شوند.

 

وظيفه كارشناس فني در نمايندگي چيست؟ 

باتشخیص عیب با مشکل اتوبوس که در ابتدا توسط سامانه مطرح می شود را بعد از بازدید تایید می کندو برای رفع مشکل تقسیم کار را انجام می دهد و درآخر برای ترخیص اتوبوس بازدید نهایی را
انجام می دهد.

 

 

ساعات کاری شرکت

شنبه تا سه شنبه -  8 صبح الی 17

روزهای چهارشنبه -  8 الی 16

پنجشنبه  شرکت تعطیل می باشد

روزهای تعطیل شرکت تعطیل می باشد

داخلی های مهم

پذیرش خودرو تعمیرگاه سبک - 455 و 450

فروش قطعات تعمیرگاه سبک - 457 و458

تعمیرگاه سنگین - 400 و 402

امور مشتریان - 150

امور نمایندگان - 154

ادرس و مشخصات شرکت

ایران - تهران - کیلومتر 17 جاده مخصوص - اتوبان شهریار و اندیشه - خیابان اسنا خودرو - شرکت اسنا یدک

تلفن: 66283328

فاکس: 66283663